miercuri, 15 iulie 2009

Soare negru 64.

Oare de ce nu mai pot trăi
cu inima împăcată?
Oare de ce mai voiesc
să te privesc o dată?
Căci știu că n-ar schimba nimic,
Tu nu mai ai vorbe de iubire,
Iar eu nu mai vreau amăgire.

Mă întreb mereu de mai simți
ceva pentru mine
Și privesc spre cer,
sperând să-mi răspundă el,
Dar nu văd decât un soare negru,
umbrit de tine,
Un soare rece cu amintirea ta...

În mintea mea ești doar tu,
Iar vântul îmi șoptește numele tău,
Lacul îți reflectă chipul
Și-mi apari și-acum în vis
Și-ți aud încă vocea
Și mă uit la cer,
sperând să mă ajute el,
Dar nu e decât un soare negru,
umbrit de tine.

Mă întreb ce rost mai au toate
Când știu că totul e pierdut,
Oare de ce mă mai gândesc
la tine?
Oare de ce te doresc
lângă mine?

Soare negru, ce-nseamnă asta?
Înseamnă că-l mai iubesc?...

1.05.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu